dinsdag 12 augustus 2008

Aanpassingen weblog

Gisteren ben ik even bezig geweest met wat aanpassingen aan mijn weblog. De rechterkant is nu anders ingedeeld. Mijn tagcloud van delicious heeft een wat minder prominente plaats gekregen. Op aanraden van problogger.net heb ik een teller van feedburner toegevoegd en een link naar de uitleg over rss.

Om bij te houden wat ik zoals lees, kun je nu niet alleen mijn gedeelde items van Google Reader raadplegen, maar ook de meest recente berichten uit de weblogs die ik volg.

Het laatste verbeterpuntje is dat ik aan de artikelen die vaak gelezen worden links heb toegevoegd naar andere artikelen. Ik hoop dat ik jou als lezer hiermee uitdaag om verder te lezen.

Reacties zijn altijd welkom. In ieder geval dank aan degenen die zich geabonneerd hebben op mijn rss-feed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten