maandag 25 augustus 2008

Blog geclaimd op Technorati



In maart postte ik een bericht waarin ik reageerde op een
bericht van WoWter.
Er stonden bij mij nog wat punten open, waaronder punt 6: claim je blog op technorati.
Maar middels deze post is dat dus ook geregeld.

Ik heb een profiel aangemaakt bij technorati en verteld dat dit mijn blog is.
Technorati Profile

Verder moest ik nog pingen regelen. Maar volgens mij kan feedburner dat en heb ik dat ook ingesteld.
En ik had mijn blog nog niet aangemeld bij twee grote blogzoekmachines. Aangezien ik bij blogger blog en dat bij de familie Google hoort, is de ene zoekmachine al geregeld. Telt Technorati dan niet als tweede?

Wowter gaf zijn tips om je blog vindbaar te maken. Voor mij heeft vooral het bericht van Trendmatcher.nl voor een sneeuwbal effect gezorgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten