zondag 16 november 2008

Geen advertenties

Een week geleden stelde ik een vraag over mijn blog:
"Advertenties op dit blog: ja of nee?"

Inmiddels hebben 12 mensen gestemd. Vind ik zelf een wat magere opkomst, eerlijk gezegd. Maar goed, ik moet het er mee doen. Vanaf het begin was duidelijk dat vandaag de stemmen geteld zouden worden.

De uitslag:
4 ja,
9 nee. (1 nee via een reactie onder het bericht.)

Dat is duidelijk.
Alleen Marcel heeft via de reacties onder het bericht gestemd, waarvoor dank. Ik merkte dat ik het prettiger vond om er een 'verhaaltje' bij te lezen.

Ik heb overigens besloten naar mijn lezers te luisteren. Er komen op dit blog geen advertenties. Bedankt voor jullie meningen.


Meer lezen:
Ik vraag voor Sinterklaas... ;-)
Waarom zou je nou bloggen?
Als je je via email aanmeldt

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten