zondag 9 november 2008

Advertentie-overweging


Sinds mijn blog in de etalage van Trendmatcher.nl heeft gestaan, zijn mijn bezoekcijfers alleen maar doorgestegen. In mijn vorige bericht schreef ik dat mijn feeds nu ook opgepakt worden door de onderwijsnieuwsdienst.

Bloggen is leuk. En als je gelezen wordt, is dat alleen maar leuker.
Maar het kost ook veel tijd. Op veel andere blogs zie je dan advertenties staan, omdat die bloggers het wellicht als een soort 'werk' zien.

Ik overweeg om ook advertenties (via Google Adsense) op mijn blog te plaatsen. Niet omdat ik nou zo nodig geld moet verdienen, maar omdat ik hier toch schrijf. En als je dan een beetje geld overhoudt aan een leuke hobby, is dat mooi meegenomen.

Jij leest hier. (Ik schrijf hier alleen maar.) Wat vind jij?
Ik zou het erg op prijs stellen als je in de poll aan de rechterkant, of in de reacties onder dit bericht je mening wilt achterlaten. Alvast bedankt.


Meer lezen?
Titelverklaring
Gezien worden
Kleverige websites maken

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Remko,


    Ik zou het jammer vinden om advertenties te lezen. Het levert je ten eerste niet erg veel op en vor mij als bezoeker leidt het af en doet het minder prettig aan. Ik waardeer juist de onafhankelijkheid van een blogger en dit onderstreep je door ook niet te kiezen voor advertenties.

    Hartelijke groeten, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marcel,
    Je bent de eerste die onder het bericht reageert. Ik merk dat ik dat prettiger vind dan via de poll.

    Je mening is duidelijk. En de poll neigt naar dezelfde uitslag.

    Bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen