dinsdag 4 november 2008

Opgepakt!

In mijn statistieken van feedburner zag ik veel bezoekers (visitors heten ze daar..) binnenkomen via Onderwijsnieuwsdienst.nl. Zoekend naar de oorzaak daarvan, zag ik dat mijn weblog is opgepakt door de feeds van onderwijsnieuwsdienst. (Iemand zal hem wel gewoon toegevoegd hebben...) Je vindt mijn blog in de categorie Weblogs PO.
Helaas was de naam van mijn weblog Blauw wit genoemd. Maar na een mailtje naar Sipke Kloosterman was het vrij snel geregeld. Vanaf nu gaat er gewoon WitBlauw staan. (Bekt ook beter, vind ik zelf.)

Mocht je nou op mijn weblog komen via onderwijsnieuwsdienst: welkom. En schroom niet om je te abonneren.


Meer lezen:
Waarom zou je nou bloggen?
Discussie over RSS
Weblogs basisonderwijs update

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten