maandag 18 juni 2012

Uitdaging voor leraren, RT-ers en IB-ers

Gisteren zette drs. Henk Boonstra een oproep op zijn weblog voor leraren, remedial teachers en intern begeleiders.
Hij vraagt om van een recente citotoets van twee leerlingen uit je klas de resultaten eens tot in detail te bekijken. Het gaat om een leerling die een hoge A scoort, en een leerling die een lage B scoort. Hij probeert met de resultaten van die vergelijking een stelling te bewijzen.

Het vraagstuk lijkt me op zich interessant. Dus vandaar dat ik hier op mijn blog ook even aandacht vraag voor zijn oproep.

Zie: henkboonstra.blogspot.nl

Laat me even weten via de reacties of je van plan bent hem gegevens te sturen. Dat vind ik leuk om te weten.


Meer lezen
Test- en Toetsscore Liniaal, handig hulpmiddel
Educatief onderzoek van Kennisnet
Woordenschat 2.0

Zie ook mijn andere profielen Of abonneer via Email Rss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten