woensdag 21 januari 2009

Feedburner naar Google


Nog een kort berichtje:
Mijn feeds heb ik via feedburner lopen. Feedburner is een tijd geleden overgenomen door Google. En Google is bezig om de feedburner accounts over te zetten naar hun eigen Google accounts.

Op vrijwillige basis kun je dat nu zelf al doen. En dat heb ik vanavond dus even gedaan. De interface van feedburner verandert een klein beetje qua layout. Ik mis hier en daar nog wat gegevens. Ik kan bijvoorbeeld nergens terugvinden waar het aantal visitors van dit blog nu staan.

Google gaf wel in een bericht aan dat de tellers de komende tijd wat kunnen afwijken. Dat verklaart misschien waarom mijn teller (hier rechts) van rond de 85 teruggezakt is naar 50 subscribers.
Ik ga me dan meteen afvragen: zat feedburner er dan zo erg naast, of kan Google niet tellen?


(plaatje via www.sciencetext.com)

Meer lezen
Als je je via email aanmeldt...
Opgepakt!
WitBlauw (be)zoeken

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten