vrijdag 24 december 2010

delicious verdwijnt, wat zijn de alternatieven?

Uiteraard heeft de oplettende lezer de berichtgeving over het verdwijnen van delicious allang gezien. Zoniet, kijk hier, hier en hier.
Delicious zelf komt echter met een tegenbericht en zij schrijven dat de stekker er nog niet uit is en dat ze op zoek zijn naar een manier om de dienst te laten voortbestaan.

Ik ben erg tevreden over het gebruik sinds ik in december 2007 de dienst in gebruik nam. Ik schreef er in juli 2008 een blogpost over. Sindsdien is de dienst iets verder doorontwikkeld. Ik zou het jammer vinden als de dienst verdwijnt.

Via Frankwatching en lifehacking vind je trouwens lijsten met alternatieven. Mocht het zover komen.

Ik vind het nu in ieder geval prima om daar niet over te hoeven nadenken.

Meer lezen
Woorden(schat)Wiki
7 manieren om je expertise in de etalage te zetten
Wees sociaal met delicious

Of abonneer je via RSS of email >>> Wat is rss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten