maandag 27 december 2010

Nieuwe weblogs over (basis)onderwijs

De kerstvakantie is, net als alle vakanties, een mooie tijd om mijn leeslijst in mijn rss-reader eens te updaten. Ik heb weer een paar weblogs gevonden die ik (ook) ga volgen. Ik gebruik daar overigens Google reader voor.

Hier mijn lijstje met nieuwe blogs:
Basisonderwijs en ict - Martijn de Winter
Basisvaardigheden - blog van CED groep
Blauwgroen400 - Theo Staats
Onderwijs en management - Hartger Wassink
Onderwijsinnovatie - Heino Logtenberg
Ronalds onderwijsblog - Ronald Buitelaar
Tekenen enzo - Jacqueline Bredenoord

Verder blijven bij mij veruit favoriet het blog van Elke Das en van André Manssen.

In de rechterkolom vind je trouwens nog andere blogs die ik volg.

Meer lezen op dit blog
Weblogs basisonderwijs update
Weblogs basisonderwijs gezocht
Blogs die ik voggel

Of abonneer je via RSS of email >>> Wat is rss?

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Remko,

    Leuk bericht!
    Denk eraan dat je de links naar het weblog van André aanpast:
    http://www.manssen.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willem,
    Je hebt gelijk. Ik heb de link meteen even veranderd.
    Weer bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen