zaterdag 26 juli 2008

Digitale elektrabouwdoos


Kijk, dit vind ik nu leuke initiatieven:
Via eurofysica.nl kun je een digitale elektrabouwdoos downloaden. Leuk met lampjes, batterijen, schakelingen e.d. spelen. Heel goed te gebruiken op een digitaal bord. Voor het vakgebied techniek biedt het leuke activiteiten op je bord.
Ik heb het programmaatje dus gelijk geïnstalleerd, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat het programma wel werkt, maar steeds foutmeldingen geeft. Misschien ligt het aan Windows Vista dat ik draai op deze computer? (Morgen maar eens op een xp machine proberen.)

Toch maar even verder gekeken op die site van eurofysica. Blijken ze een hele webwinkel te hebben waar je complete leskoffers voor natuurkunde en techniek kan bestellen. Ook leuk. Ga ik zeker even doorgeven aan de techniekcommissie binnen onze school.

(plaatje van eurofysica.nl, leskoffer geluid en tonen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten