maandag 9 maart 2009

Klad Blog


Ik weet niet hoe andere bloggers het doen, maar ik doe het als volgt.
Ik lees mijn rss-feeds. Ik lees artikelen in (vak)bladen. En ik luister naar mijn omgeving. En zo nu en dan denk ik: daar ga ik over schrijven op mijn blog.

Dan maak ik per onderwerp een artikeltje aan. En het 'nieuws' rond zo'n onderwerp hou ik dan een tijdje in de gaten omdat ik dat dan eventueel mee kan nemen in de blogpost.

Ik heb nu nog 6 items in het klad staan. Die onderwerpen ga ik nog publiceren. De blogposts zullen gaan over (in willekeurige volgorde):

- Glasvezels
- ADHD bij meisjes
- Denken over eigendom
- Expertise in de etalage
- OLPC
- Gebarentaal en de kennis van leken erover

Welk onderwerp zou je het eerst willen zien verschijnen op dit blog? Laat maar horen...


(plaatje via www.deprijskaart.nl)

Meer lezen
Doneren aan Klassetv?
Feedburner naar Google
Ik heb een vraag

Of abonneer je via RSS of email
>>> Wat is rss?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb in mijn dropbox een blogbaar document staan en kan daar als ik iets tegenkom altijd bij. Vind alle onderwerpen die je in de steigers hebt staan wel interessant, meisjes met adhd dan maar, wat is er anders?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Karin:
    Kijk, dat is duidelijk. 'ADHD bij meisjes' gaat het worden. Wel even geduld nog, want ik heb nog toestemming van een bron nodig.

    Bestaat er ook zoiets als een onblogbaar document? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen