woensdag 20 november 2013

Sinterklaasspel voor het digibord


De Sint is afgelopen zaterdag gelukkig weer met al zijn Pieten in het land aangekomen. Dus in het basisonderwijs is het nu voorlopig even allemaal Sint wat er speelt in de hoofden van de jongste kinderen.

Van Bart Lamot ontving ik het volgende mailtje:

"Beste Remko,
Ieder jaar maken wij een Sinterklaas spel voor het digibord dat gratis en zonder reclame gebruikt kan worden. 
Ook dit jaar hebben wij het spel gemaakt en dit keer is het niet alleen op het digibord te spelen maar ook op de iPad/Tablet thuis.

Het spel is te spelen op: http://www.hetideeatelier.nl/sinterklaasspel

Wij zouden het leuk vinden als jij het bericht wil delen met jouw lezers.

Met vriendelijke groet,
Bart Lamot en Simone van Alphen"


Volgens mij is het een aardig spel dat je met je klas op het digibord kunt spelen. Het gaat uit van een kleurplaat die ingekleurd wordt als de vragen goed beantwoord worden. De vragen hadden wat mij betreft soms ook wel iets uitdagender gemogen, maar het idee is zeker leuk. Ik denk dat je er een hoop lol aan kunt beleven. En dat is, denk ik, precies de bedoeling.

Zie ook het blog van AndrĂ© Manssen (die hetzelfde verzoek had gekregen :-) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten