maandag 23 september 2013

Interesse in goedkope ActivBoards?

Normaal gesproken gebruik ik hier mijn blog niet voor, maar in dit geval maak ik een uitzondering. In de herfstvakantie gaat één van de scholen waar ik ict-coördinator ben, verhuizen naar een nieuw gebouw. We zijn daar dus drukdoende bezig daarvoor de voorbereidingen te treffen. In het nieuwe gebouw gaan we gebruik maken van touchscreens. En daarmee worden onze oude digiborden overbodig.

Scholen of organisaties die goedkoop een (gebruikt) ActivBoard op de kop willen tikken, zijn hier dus aan het goede adres. We hebben 8 borden en 6 beamers weg te doen. De bedoeling is dat degene die koopt, ook zorgt dat het bord gedemonteerd en vervoerd wordt. De school staat in het Laakkwartier in Den Haag.
Verder wordt de inhoud van de patchkast ook vernieuwd, dus er zijn ook een paar switches in de aanbieding. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Als je interesse hebt, laat dan even een reactie achter onder deze blogpost, of stuur mij een berichtje via het contactformulier op deze site of via twitter.

(bron plaatje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten