woensdag 17 oktober 2012

Kniestuk 2.0

En toen had ik een gat in mijn broek.

Sinds ik in mei dit jaar een iPhone aanschafte, ben ik de waarde van dat ding wel gaan inzien. Ik heb voor mijn verschillende werkplekken verschillende (digitale) agenda's en mailadressen. En daar is een smartphone dan toch wel heel handig voor. Altijd al je agenda's bij de hand.

Verder organiseer ik mijn werk met Evernote. Daar zal ik een andere keer nog wat uitgebreider over schrijven. Voor nu laat ik het er even bij dat ik daardoor takenlijstjes op mijn telefoon heb.

Met het ding bel ik niet zo vaak. Maar daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht. Dat is een handige bijkomstigheid.

Maar goed. Een niet zo handige bijkomstigheid was het gaatje in mijn broek. Want de iPhone gaat altijd in de linkerzak en hij past eigenlijk net niet goed, met een slijtplek als resultaat. Dat probleem moet anderen ook opgevallen zijn.
Maar de oplossing was ook gauw gevonden. Mijn vrouw kan aardig met een naaimachine overweg. En ik vroeg haar om met mijn broek een grapje uit te halen. Zie op de foto het resultaat. Kniestuk 2.0 noem ik het maar. :-)



Meer lezen
Ziek van je mobieltje (Zembla)
Minder is meer
Blogschema veranderd

Zie ook mijn andere profielen Of abonneer via Email Rss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten