donderdag 18 september 2008

Delicious RSS werkt niet goed


Sinds een paar dagen krijg ik de feeds van Delicious niet meer binnen in mijn Google Reader. Ik heb twee feeds aan staan, namelijk: mijn network, en mijn subscriptions. (Zie ook dit bericht.)
Beide feeds geven geen nieuwe berichten in Google Reader, maar als ik in Delicious zelf ga kijken, staan er wel nieuwe links. Vreemd.

Weet iemand hoe ik dat verhelp?
Oja, de feeds verwijderen en opnieuw toevoegen helpt niet...



Op deze manier wordt het nooit wat met RSS. ;-)



Meer over RSS?
RSS in Plain English
Via wrubens
Google Reader in Plain English

9 opmerkingen:

  1. Kijk eens hier om jouw probleem op te lossen: http://www.antoinevandinter.nl/weblog/?p=706

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Antoine:
    Ik heb geprobeerd wat jij in die screencast laat zien. Bedankt voor de suggestie, maar het werkt helaas niet. Ik krijg nog steeds geen feeds van delicious binnen.
    Misschien toch eens contact opnemen met delicious...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je me de feed geven, dan probeer ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Antoine:
    Jij bent snel zeg...
    De feed is: http://feeds.delicious.com/v2/rss/subscriptions/rboers?count=100

    Ik zou er erg blij mee zijn als je een oplossing weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Probeer eerst de normale feed toe te voegen en fan ?count=100 Ik kreeg eerst een foutmelding, maar nu krijg ik 100 items te zien. De feed is: http://feeds.delicious.com/v2/rss/subscriptions/rboers?count=100

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Bedankt voor je moeite.
    De eerste keer werkte het bij mij ook. Ik kreeg inderdaad 100 items te zien. Maar de dagen erna loopt de feed niet door.
    En iedere dag opnieuw toevoegen lijkt me ook niet handig. Dan kijk ik wel gewoon bij delicious.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien kun je toch even contact opnemen met delicious. Ik kreeg namelijk ook eerst een foutmelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleine update:
    De feeds uit delicious werken weer. Ik heb geen contact opgenomen met delicious en verder ook niets op een andere manier ingesteld.
    Het doet het gewoon weer...

    BeantwoordenVerwijderen