woensdag 30 januari 2008

Er is een stemmer gesignaleerd


Toen ik vandaag op dit weblog keek, zag ik dat er zowaar een stemmer bij was gekomen. Ik klink een beetje verbaasd misschien, maar een stemmer betekent in ieder geval dat iemand de moeite heeft genomen om mijn weblog te bekijken. En zo aan het begin van mijn blogcarriere is dat best leuk.

Reacties zijn welkom. Zeker over de inhoud van het blog. Maar als je denkt dat een andere indeling handiger zou zijn, hoor ik het ook graag.

Tot schrijfs.

2 opmerkingen:

  1. Over de inhoud van dit weblog maak ik me geen zorgen. in de paar berichten die er nu staan laat je zien dat je genoeg expertise in huis hebt om bij wijze van spreken dagelijks wat te plaatsen. Tijd(gebrek) zal de grootste drempel zijn (zoals bij alle bloggers).
    Wat layout en vormgeving betreft heb ik wel een tip voor je:
    Ga op zoek naar een template die de hele breedte van je scherm gebruikt. Er is bijna niemand meer met een 15 inch monitor in een resolutie van 800x600 en toch zijn de meeste Blogger templates daar helaas nog op gebaseerd. Dat terwijl het antal mensen met een 19 of nog hoger inch monitor alleen maar toeneemt. Meer breedte voor de berichten kolom betekent ook dat je grotere plaatjes en bredere filmpjes kunt laten zien!
    Gelukkig is het binnenkort voorjaarsvakantie.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Willem:
    Bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad al even zitten kijken naar een bredere layout. Maar ik wilde het ook eenvoudig houden voor mezelf, dus heb ik deze standaard template maar gekozen. De enige voorwaarde bij die keuze was dat het WitBlauw moest zijn... :-)
    Misschien in de voorjaarsvakantie toch maar eens kijken naar een update voor mijn layout.
    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen